21:40

Kommentera
Hejhej! Idag så red vi lite på banan, värmde upp lite. Sen gick vi ut på ängen och galopperade litegrann, stina tog kort för hon red innan. Och sen så skulle jag och Frida trava av, då blir dom rädda för någonting och springer iväg, och Dantes sadel bara glider åt sidan, mycket då också. Jag hade spänt sadelgjorden mycket, men han blåser upp sig så jävla mycket också..Men det gick bra sen iallafall :) Imorgon ska jag nog bara skritta, funderar på att ta en skitttur barbacka on my one, isåfall får vi se hur det går! Om jag överlever det eller inte får vi se då! ;)

I julklapp fick jag: En ridväst, ett par ridvantar, en padd, ett fleecetäcke, en glansspray, en film, presentkort, kläder, underställ, strumpor, hörlurar, ett ljus, schampo och lite andra grejer! Detta var då allt jag fick igår, men jag har ju fått en häst också så jag visste att jag inte skulle få så mycket.

Nu ska jag ta och kolla på film och jäsa i soffan eller något, vi hörs!


iloveyouuuu