Allting ändras fort!

En kommentar
Jag är nu skittrött, grining, jag har ont i huvudet, jag är hungrig, törstig. ÅHH! Jag vill bara lägga mig ner och sova tills sommaren kommer. Skolan var helt okej vi började med Teknik och vi gör namnbrickor. Sen så hade vi Kemi och sedan Svenska. Efter svenskan var det mat sen hade vi Idrott, men egentligen inte. Vi gick till Norvalla i våra vanliga kläder och gud jag trodde jag skulle avlida. Det var verkligen J-O-B-B-I-G-T Sen på SO:n så gick vi igen och sedan slutade vi tio över två, så en ganska kort dag. Däremellan så hade vi självklart rast. Det regnar ute och jag tänkte starta tvn, för jag kände att jag var värd det men då startar inte jäveln?! Åh va trött jag blir.. Nu ska jag prova igen. Kram.



 
1 Toril:

skriven

men lyckos! vi slutade halv 4!



kraam