2011-08-20

En kommentar
en Hallådär! Internet krånglade igår så jag hade ingen möjlighet att blogga. Idag var det stallet och det var riktigt härligt! Där så tänker man inte på allt dåligt, det är verkligen sant. Man glömmer allt. Det är riktigt bra. Ska nog börja åka dit när det blir sådär knas, igår kväll skulle jag ha varit där. Men iallfall, jag och Linn åkte ut vid nio och vi hjälpte till att släppa ut hästarna litegrann. Vi mockade och tog in halmpellets och sedan skrittade jag Zanetti. Linn gjorde mina höpåsar och intagningshö, tusen tack kompis! Efter det så red jag och Linn, Plugg och Dante dårå. Vi red i ridhuset och det var första passet på mycket länge. Han gick sådär han har ju gått bättre. Jag blev också enormt glad för att bettet jag har köpt fungerade. Det jag köpte samtidigt som tränset. Jag spände upp tränset på sidan liksom för innan så drogs bettet upp för mycket för ringarna var för små. Men det var perfekt nu. Tack Emma och Susanne för bekräftelsen! Sen hade vi lunchen och gick upp för och äta när vi var klara med den. Sen kom Linns låtsaspappa och hämtade oss. När jag kom hem tog jag en snabb dusch för att få bort hästlukten. Jag och Linn kanske ska plocka äpplen till hästarna senare idag.

Sen jag kom hem har jag inte gjort annat än att redigera lite bilder för Stina och Frida fotograferade litegrann idag.


Fotograf(er): Stina & Frida.
Kamera: Olympus E-600.

 
1 kattis:

skriven

söt häst :D